دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو مصنوعی از ساسی مانکن و کوروش مقیمی با لینک مستقیم

دانلود موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن و کوروش مقیمی به نام مصنوعی از رسانه سخاموزیک

Download New Music video By Sasy Mankan Called Masnoi

دانلود موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن به نام مصنوعی sakha549 min 1

دانلود موزیک ویدیو مصنوعیبه همراه پخش آنلاین و بالاترین کیفیت

متن آهنگ ساسی مانکن و کوروش مقیمی – مصنوعی
قلبم نمیشه باورش آخرش اینجوری خراب شد اون رفت
نقشه هام نقش بر آب شد همه چی شد تموم
پای قولاشم نموند به همین سادگی رفت گفت نمیاره دووم
می گفت که میرم همینم شد نمی دونم کی رقیبم شد
هرچی می گفتن حقیقت شد بازم جدایی نصیبم شد
زیر حرفاش زد و من ماتم و همین مونده و یادش
بره اسممو از ذهنشو یکم مونده تو خوابش
برم خواهش کنم برگرد قلبم می خوادت
بزار مصنوعی باشه اصلا هر جوری باشه
+++++++
منو دلواپشی هام تو زیاده طاقتت
منو همه خستگی هام تو خیالت راحته
تو همیشه یه قدم ازم جلو بودی
من نمی خواستم برم به همین زودی
زیر حرفاش زد و من ماتم و همین مونده و یادش
بره اسممو از ذهنشو یکم مونده تو خوابش
برم خواهش کنم برگرد قلبم می خوادت
بزار مصنوعی باشه اصلا هر جوری باشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی