دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تشویش از سامان جلیلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تشویش از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Saman Jalili Called Tashvish

آرشیو سخاموزیک

دانلود آهنگ تشویش از سامان جلیلی Saman Jalili Called Tashvish

آهنگسازی: سامان جلیلی

دانلود آهنگ تشویش با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ سامان جلیلی تشویش
من التماس می کنم اما تو میخندی

من خیره می مونم چشماتو میبندی

من عاشقت بودم چرا نمی فهمی

مونده از قلب برای من سهمی

منم که آرومم تویی که لج کردی

تو از همین لحظه راهتو کج کردی

یا اینکه می تونی شبیه سابق شی

نه دل به من میدی نه می خوای عاشق شی

از این همه شرایط دچار تشویشم

بمونم با رفتن نکش به آتیشم

از این همه شرایط دچار تشویشم

بمونم با رفتن نکش به آتیشم

می دونی احساسم تو رو نشون میده

تموم دنیامو غمت تکون میده

تو هم شبیه من یه آرزو داری

که سهم تو باشم تو خواب و بیداری

منم که آرومم تویی که لج کردی

تو از همین لحظه راهتو کج کردی

یا اینکه می تونی شبیه سابق شی

نه دل به من میدی نه می خوای عاشق شی

از این همه شرایط دچار تشویشم

بمونم با رفتن نکش به آتیشم

از این همه شرایط دچار تشویشم

بمونم با رفتن نکش به آتیشم

  • ۹۵/۰۱/۱۰
  • mojtaba na

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی