دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ خیلی عالی از ماهان زد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ماهان زد به نام خیلی عالی از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Mahan Zed Called Kheyli Aalii

دانلود آهنگ جدید ماهان زد به نام خیلی عالی Mahan Zed Kheyli Aalii

تنظیم: مسعود جهانی

دانلود آهنگ خیلی عالی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ ماهان زد خیلی عالی

صورت ماه و نازنینت چشممو بد گرفته اون قلب صاف و مهربونت دلمو بد گرفته

دورت همه حلقه زدن ولی تو مال منی چشمای تو غرق منن تو بهترین منی

نمیدونم که تو کی بودی یه دفعه به دلم نشستی

دل من بی تابه دلته میدونی نرو که این دلو شکستی

چه مهربونی هم زبونی بگو همیشه باهام میمونی

تا دنیا دنیاست دلم باهاته از ته دل می خونم تو بهترین منی

صورت ماه و نازنینت چشممو بد گرفته اون قلب صاف و مهربونت دلمو بد گرفته

دورت همه حلقه زدن ولی تو مال منی چشمای تو غرق منن تو بهترین منی

نمیدونم که تو کی بودی یه دفعه به دلم نشستی

دل من بی تابه دلته میدونی نرو که این دلو شکستی

چه مهربونی هم زبونی بگو همیشه باهام میمونی

تا دنیا دنیاست دلم باهاته از ته دل می خونم تو بهترین منی

صورت ماه و نازنینت چشممو بد گرفته اون قلب صاف و مهربونت دلمو بد گرفته

دورت همه حلقه زدن ولی تو مال منی چشمای تو غرق منن تو بهترین منی

نمیدونم که تو کی بودی یه دفعه به دلم نشستی

دل من بی تابه دلته میدونی نرو که این دلو شکستی

چه مهربونی هم زبونی بگو همیشه باهام میمونی

تا دنیا دنیاست دلم باهاته از ته دل می خونم تو بهترین منی

صورت ماه و نازنینت چشممو بد گرفته اون قلب صاف و مهربونت دلمو بد گرفته

دورت همه حلقه زدن ولی تو مال منی چشمای تو غرق منن تو بهترین منی

نمیدونم که تو کی بودی یه دفعه به دلم نشستی

دل من بی تابه دلته میدونی نرو که این دلو شکستی

چه مهربونی هم زبونی بگو همیشه باهام میمونی

تا دنیا دنیاست دلم باهاته از ته دل می خونم تو بهترین منی

  • ۹۵/۰۱/۱۲
  • mojtaba na

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی