دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بیا عشقم از عماد طالب زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بیا عشقم از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Emad Talebzadeh Called Bia Eshgham

آرشیو سخاموزیک

دانلود آهنگ بیا عشقم از عماد طالب زاده Emad Talebzadeh Called Bia Eshgham

دانلود آهنگ بیا عشقم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ عماد طالب زاده بیا عشقم
حق با توئه من به تو دل بستم
عاشق شدمو به تو وابستم
حق با توئه من بی تو دلگیرم
با یاده تو آروم می گیرم
تویی اونیکه براش میمیرم
حق با توئه من به تو دل بستم
از فکرنبوده تو میترسم
حق با توئه پس نرو از پیشم
هرجی تو بخوای منم اون میشم
بیا عشقم بیا پیشم
حاله من باتو خوبه کی واست مثله من بوده
بیا عشقم بیاپیشم
پرم از احساسه تو بیا قلبم واسه تو
حالا که تو با منیو خوب میدونی
واسه دله من عزیزومهربونی
من همیشه عاشقه خنده هاتم
چه بمونی چه نمونی من باهاتم
بیا عشقم بیا پیشم
حاله من باتو خوبه کی واست مثله من بوده
بیا عشقم بیا پیشم
پرم از احساسه تو بیا قلبم واسه تو

  • ۹۵/۰۱/۱۳
  • mojtaba na

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی