دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دل دیوونه از شهرام شکوهی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ شهرام شکوهی به نام دل دیوونه از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Shahram Shokoohi Called Dele Divooneh

آرشیو سخاموزیک

دانلود آهنگ دل دیوونه از شهرام شکوهی Shahram Shokoohi Called Dele Divooneh

ترانه: علی بحرینی ؛ تنظیم: میلاد ترابی

دانلود آهنگ دل دیوونه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ شهرام شکوهی دل دیوونه
دل دل دل دیوونه کی قدر تورو می دونه
عشق نیست حال تو ویرونه
اونکه که تو دلم جاشه با عشقی که تو چشماشه
ای کاش مال من باشه
این دل ماله تو بود اما از تو چه سود
وای از رفتن تو از دنیا حسود
عاشق تماشا کن مرا گاهی، جان
تا دلت شاید سوی من آید اگر خواهی
تا عشق آید به همراهی
دل دل دل دیوونه کی قدر تورو می دونه
عشق نیست حال تو ویرونه
اونکه که تو دلم جاشه با عشقی که تو چشماشه
ای کاش که مال من باشه.

  • ۹۵/۰۱/۱۳
  • mojtaba na

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی