دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ خیلی عزیزی از مجتبی شاه علی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی به نام خیلی عزیزی از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Mojtaba Shah Ali Called Kheili Azizi

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی به نام خیلی عزیزی Mojtaba Shah Ali Called Kheili Azizi

دانلود آهنگ خیلی عزیزی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ مجتبی شاه علی خیلی عزیزی
حسی که الان با تو دارمش تا حالا نداشتمش
هیچوقت با هیچکس نخواستمش
حالا که تو پا گذاشتی سمت من
رسیدی به حرف من دیگه ازم دل نکن
تازه حالا این شد یه چیزی
تو میدونی واسم عزیزی
حرفات چقد واسم شیرینه
به دلم می شینه
تازه حالا این شد یه چیزی
غماتو تو دلت نریزی
حالا که من پیشت تو هستم
به دلت نشستم
به دلت نشستم
قلبی که پامو کشیده سمت تو
همونه که قبل تو هیچوقت دلش کسی رو نخواست
عشقی که با تو الان در گیرشم
کم مونده دیوونه شم
تو هم بگو بین ما
تازه حالا این شد یه چیزی
تو میدونی واسم عزیزی
حرفات چقد واسم شیرینه
به دلم می شینه
تازه حالا این شد یه چیزی
غماتو تو دلت نریزی
حالا که من پیشت تو هستم
به دلت نشستم
به دلت نشستم
تازه حالا این شد یه چیزی
غماتو تو دلت نریزی
حالا که من پیشت تو هستم
به دلت نشستم
به دلت نشستم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجتبی شاه علی بنام خیلی عزیزی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ خیلی عزیزی از مجتبی شاه علی

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

دانلود باکس

کد پخش آنلای

  • ۹۵/۰۱/۲۰
  • mojtaba na

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی