دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دیوانه شهر از حمید هیراد با لینک مستقیم

Download New Music Hamid Hiraad Divaneye Shahr

دانلود آهنگ دیوانه شهر با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
شوریده ی آزرده دل بی سر و پا ام
در شهر شما عاشق انگشت نما ام
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست
جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من
 آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر

تو تمنای منو یار منو ای جان منی
پس بمان تا که نمانم به تمنای کسی
تو خودت روح و روانی تو آرامش جانی
پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی
به تماشای کسی
شوریده ی آزرده دل بی سر و پا ام
در شهر شما عاشق انگشت نما ام
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست
جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من

مستی هر نگاه تو بند به بند موی من
خیال ماه روی تو گر شود آرزوی من
رسوا میکند مرا غوغا میکند مرا
آتش میزند به دل شیدا میکند مرا
شوریده ی آزرده دل بی سر و پا ام
در شهر شما عاشق انگشت نما ام
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست
جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من


دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر

دانلود همه آهنگ های حمید هیراد

دانلود باکس

  • ۹۶/۱۲/۰۹
  • mojtaba na

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی