دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بی بی بی حرم از حامد زمانی و عبدالرضا هلالی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام بی بی بی حرم از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Hamed Zamani Called Bibi Bi Haram

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی به نام بی بی بی حرم Hamed Zamani Called Bibi Bi Haram

دانلود آهنگ بی بی بی حرم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ حامد زمانی بی بی بی حرم

به اسمت قسم تو قلبم حرم داری
دوست دارمو میدونم دوستم داری
سرم رو میزارم به پای تو مادر
تموم مادر ها فدای تو مادر
ندارم تو دنیا
کسی رو غیرتو
همیشه همرامه
دعای خیرتو
به اسمت قسم تو قلبم حرم داری
دوست دارمو میدونم دوستم داری
به همه میگم که مادرمی
آبروی روز محشرمی
به علی قسم که فاطمه جان
اولین مدافع حرمی
ای که روشنی قلب منی
سرنوشتمو رقم میزنی
بادعای مادرانه ی تو
من شدم حسینی و حسنی
آتش زبانه زد
ازخانه ی علی
دربین شعله سوخت
پروانه علی
افتاده از نفس
همسنگر علی
یک هایشان جدا
ازکوثرعلی
ای وای مادرم
نفسی لک الفدا
بی بی بی حرم
دربین بسترش
وقت شهادتین
دارد وصیتی
نوحوا علی الحسین
یا ای ستاره ی دنباله دار من
زخمی ترین سرنیزه سوار من
راس تو میرود بالای نیزه ها
من زار میزنم در پای نیزه ها
ای وای مادرم
نفسی لک الفدا
بی بی بی حرم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی بنام بی بی بی حرم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

  • ۹۴/۱۲/۲۱
  • mojtaba na

نظرات (۱)

  • مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
  • سلام سایت خوبی دارید اگه میشه من رو تو پیوند های روزانتون جا بدید من این کارو کردم
    سایت : http://king-football.blog.ir/
    با نام پادشاه فوتبال

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی