دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود آهنگ - متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سالی که میخوام از مجید اخشابی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سالی که میخوام از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Majid Akhshabi Called Sali Ke Mikham

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سالی که میخوام Majid Akhshabi Sali Ke Mikham

تنظیم : حسین طاهری , موزیک : مجید اخشابی , ترانه : امید میرحسینی

دانلود آهنگ سالی که میخوام با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

 

متن آهنگ مجید اخشابی سالی که میخوام
چقد خوبه که امسالم بهارو با تو میبینم
یبار دیگه هفت سینو با دستای تو میچینم
تا دستاتو دارم یه دنیا تو دستامه
میدونم امسال همون سالی که می خوامه
دلت آسمونو به قلب من میاره
هر جای دنیا باشیم خدا هوامونو داره
بازم با تو به دیدار بهار دیگه ای میرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
تا دستاتو دارم یه دنیا تو دستامه
میدونم امسال همون سالی که می خوامه
دلت آسمونو به قلب من میاره
هر جای دنیا باشیم خدا هوامونو داره
الهی سایه ی مهرت همیشه رو سرم باشه
کنارم باشی و عشقت بازم بال و پرم باشه
دنیای عید امسالو بازم پیش تو می خونم
از اینکه با تو همراهم از اینکه هستی ممنونم
بازم با تو به دیدار بهار دیگه ای میرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
تا دستاتو دارم یه دنیا تو دستامه
میدونم امسال همون سالی که می خوامه
دلت آسمونو به قلب من میاره
هر جای دنیا باشیم خدا هوامونو داره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی